Vanzarile marcii germane BMW au crescut anul trecut cu 8%, la 1,66 milioane de unitati, un nou record, iar grupul auto s-a mentinut pentru al noualea an consecutiv lider pe piata autoturismelor premium, in pofida intensificarii concurentei din partea rivalilor Audi si Mercedes-Benz.

Livrarile anuale ale Audi au urcat cu 8%, la 1,58 milioane de masini, iar cele ale Mercedes cu 11%, la 1,46 milioane, scrie Mediafax.

"Grupul BMW a raportat din nou vanzari record in 2013 si este numarul unu pe segmentul premium. In pofida dificultatilor care persista pe multe piete, vrem sa ne crestem vanzarile si sa avem in 2014 un nou an record", a declarat seful diviziei de vanzari a grupului, Ian Robertson, citat de Bloomberg.

Incluzand si rezultatele marcilor Mini si Rolls-Royce, grupul BMW a consemnat o crestere de 6%, la 1,96 milioane de masini anul trecut.Vanzarile brandului Mini au urcat cu 1%, la 305.030 masini, iar cele ale Rolls-Royce au avansat cu 2%, la 3.630 de unitati, un nou record.

Grupul german creste cheltuielile cu modele noi pentru a ramane lider de piata in fata Audi si Mercedes, companii care au ca obiectiv sa preia prima pozitie pe acest segment pana la sfarsitul deceniului.

Pentru a-si pastra avansul, BMW intentioneaza sa-si extinda in acest an gama de modele prin introducerea autoturismului sport hibrid i8.

De asemenea, grupul va prezenta la salonul auto de la Detroit, noul coupe compact Seria 2. BMW vrea sa foloseasca acest model pentru a redobandi primul loc in topul vanzarilor din SUA, pierdut in fata Mercedes anul trecut.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri