Este vorba de o combinatie intre componente de baza, insa cu geometrii diferite. Acest lucru va permite aparitia unor produse mult mai dinamice, spune Ulrich Hackenberg, seful de electronica si concept tehnic de la Audi.
Strategia pe module pe care o dezvolta Audi va permite companiei germane sa lanseze mai multe vehicule de nisa si sa isi dubleze vanzarile globale pana la 1.4 milioane unitati pe an pana in 2015. Anul trecut, Audi a vandut 829.100 vehicule la nivel global, fata de 779.441 unitati in 2004.
Presedintele Audi, Martin Winterkorn, a declarat ca pana in 2015 linia Audi se va extinde la 40 de modele, fata de 22 cate exista in prezent. Ofensiva de produs va fi completata de planurile constructorului auto de imbunatatire a productivitatii cu 10% pe an si constructia unor platforme flexibile care sa permita constructia diferitelor modele, precum sedan, station wagon, coupe-uri si crossover-uri.
Modelul A5 este asteptat in 2007. Acesta va avea ca tinta clientii Mercedes Benz CLK. Pana in 2008 Audi planuieste sa scoata pe piata Audi A3 decapotabil, Q5 SUV si R8 Sport. Presa germana a relatat ca Audi este interesata sa produca un A7 cu patru portiere care sa concureze cu BMW Seria 6.
Ofensiva Audi
Audi se asteapta sa adauge urmatoarele modele in gama sa pana in 2010:
A2 Iese pe piata in 2009
A3 Iese pe piata in acest an
A4 Inlocuit in anul 2008
A5 Debut in anul 2007
A7 Debut in anul 2008
A8 Inlocuit in anul 2010
Q5 Debut in anul 2008
TT roadster Debut in 2007
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: