Pentru anvelopa regenerabila, Michelin a cheltuit zeci de milioane de euro timp de 8 ani. Pentru ca jumatate dintre americani isi echipeaza autoturismele cu anvelope all season, compania se asteapta sa vanda zeci de milioane peste trei ani.

“Anvelopa regenerabila all season isi pastreaza calitatitile de a drena apa sau de a inainta prin zapada chiar daca este uzata. Pretul pentru noua anvelopa all season ar putea fi la fel ca pentru o anvelopa all season din prezent, sau chiar mai mic”, a declarat Florent Menegaux, directorul general pentru divizia de anvelope pentru turisme al Michelin.

Michelin spune ca anvelopa este all season si va fi comercializata doar pe piata americana, incepand din aprilie. Avand 32 de dimensiuni, noua anvelopa va echipa autoturismele si vehiculele pick-up americane.

In America de Nord, Michelin este unul dintre cei mai mari jucatori alaturi de Goodyear si Bridgestone. Aceasta piata i-a adus companiei Michelin in 2012 vanzari de 7,3 miliarde de euro, echivalentul celor efectuate pe continentul european.