Toyota, cel mai mare producator auto la nivel mondial, va chema in service 1,9 milioane de automobile Prius, mai mult de jumatate din unitatile vandute de la lansarea modelului, pentru a repara o eroare software care poate determina incetinirea sau oprirea masinii, transmite Bloomberg.

Campania vizeaza modelele Prius produse incepand din martie 2009, a declarat purtatorul de cuvant al companiei, Brian Lyons.

Toyota a vandut peste 3,6 milioane de autoturisme Prius pana anul trecut, incepand din 1997, cand a fost lansat primul model, potrivit datelor companiei. Grupul japonez estimeaza profit record pentru anul fiscal 2013-2014, care se va incheia in martie, datorita deprecierii yenului, potrivit Mediafax.

In ultimii ani, campaniile numeroase si masive de rechemari pentru remedierea a diverse defectiuni au deteriorat imaginea Toyota ca lider in ceea ce priveste calitatea si siguranta.

Problema software a modelelor Prius poate cauza, in anumite conditii de condus, supraincalzirea unor piese ale sistemului de propulsie hibrida, provocand declansarea unui sistem de siguranta care incetineste automobilul si poate opri propulsorul. Toyota nu a primit reclamatii referitor la vreun accident cauzat de aceasta eroare.

Toyota a vandut anul trecut 9,98 milioane de autovehicule la nivel modial, in urcare cu 2,4%, urmata de Volkswagen, cu 9,73 milioane, si General Motors, cu 9,71 milioane.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri