Anul trecut, compania a avut in administrare 7.280 de autovehicule si a realizat o cifra de afaceri de aproape 30 milioane de euro. Din totalul parcului auto, 84% dintre autovehicule sunt administrate in leasing operational, iar restul in sistem de management de flota.

"Licitatiile online au ramas de-a lungul anului 2013 principalul canal de vanzare: din totalul de 1 332 masini second-hand vandute anul trecut, 92% au fost achizitii online. Un nou maximum a fost inregistrat in ceea ce priveste numarul de cumparatori straini, care a ajuns la 20% din totalul vanzarilor in 2013", spun reprezentantii ALD Automotive.

Compania are o cota de piata de 17% si 257 de clienti din domeniile farmaceutic, FMCG, asigurari, telecom.

Citeste si:

ALD Automotive vizeaza sa introduca in acest an noi servicii si dezvoltarea aplicatiei mobile, lansata recent.

Operationala in Romania din 2005, ALD Automotive este un joint venture al grupului ALD Automotive si BRD – Groupé Société Générale. ALD Automotive a lansat in mai 2010, sub brandul ALD Carmarket, platforma online de licitatii inchise destinata promovarii si vanzarii autovehiculelor uzate returnate la finalul contractelor de leasing operational.