Motorul EcoBoost de 1,5 litri produs de Ford la uzina din Craiova va echipa noul Ford Focus, a anuntat luni constructorul auto american.

"Productia motorului EcoBoost de 1,5 litri a inceput in aprilie 2013 la uzina de la Craiova si, pana acum, am produs peste 90.000 de unitati. Motorul EcoBoost de 1,5 litri a fost lansat mai intai in China anul trecut, echipand noul Ford Mondeo, apoi Fusion sedan in America de Nord si va fi de asemenea disponibil pe versiunea europeana a modelului Mondeo in cursul anului 2014. Primele unitati ale motorului EcoBoost de 1,5 litri vor fi expediate de la Craiova la uzina de asamblare a modelului Focus de la Saarlouis, Germania, in a doua jumatate a acestui an", potrivit Ford Romania, scrie Mediafax.

Prima generatie Ford Focus a fost lansata in 1998, iar de atunci au fost vandute la nivel mondial peste 12 milioane de unitati.

Ford estimeaza ca vanzarile Focus la nivel mondial au atins anul trecut 1,1 milioane de unitati (din care peste 300.000 de masini in China), fiind cel mai bine vandut automobil de pe piata de masini noi.

Grupul produce in prezent la Craiova modelul B-Max si motoare EcoBoost de 1,0 litri si 1,5 litri.

Presa germana a relatat recent ca Ford va transfera de la Köln la Craiova, in 2017, o parte din productia modelului Fiesta, pentru a reduce costurile in contextul pierderilor masive inregistrate de operatiunile europene ale companiei dupa scaderea puternica a vanzarilor auto de pe continent.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri