Planul Volkswagen de a construi o masina ieftina, cu un pret de circa 6.000-8.000 de euro, stagneaza, intrucat grupul auto german are dificultati sa reduca costurile pentru a construi modelul, a declarat un director al Volkswagen pentru Reuters, relateaza Mediafax.

Volkswagen, cel mai mare producator auto din Europa, incearca de mai mult de un an sa ajunga la costurile interne necesare pentru lansarea modelului. Pretul ar trebui sa se situeze la 6.000-8.000 de euro, iar masina ar urma sa fie construita in China, cea mai mare piata din lume pentru autoturisme ieftine.
"Este din ce in ce mai dificil sa atingem obiectivele de costuri necesare aprobarii productiei masinii ieftine. Nu are sens sa aprobam un autovehicul care nu indeplineste tintele pe care le-am fixat", a declarat directorul de dezvoltare a brandului la Volkswagen, Heinz-Jakob Neusser, prezent marti la salonul auto de la Geneva.
Grupul va lucra in continuare la atingerea tintelor de costuri, a spus el.
O masina de 6.000-8.000 de euro a Volkswagen ar avea un pret mai mic decat cel mai ieftin model din prezent al brandului german, Up!, care porneste de la 9.850 de euro si este vandut in Europa si Japonia.
Volkswagen a anuntat anul trecut ca va dezvolta un automobil ieftin, cu un pret de 6.000 - 7.000 euro, care urmeaza sa fie produs din 2015, anticipand cerere ridicata in China, India si Africa.
Revista germana Auto Bild scria in octombrie 2012 ca Volkswagen are de gand sa copieze succesul Dacia prin lansarea unui brand auto low-cost in al treilea trimestru din 2015, vizand initial trei modele cu preturi intre 6.000 - 8.000 euro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri