Anul trecut, din numarul de colete circa 15% au fost livrari internationale. Flota de masini a crescut cu peste 20%, iar unele vehicule au fost schimbate cu masini de pana la 5 tone.

Compania detinuta de grupul francez Geopost a incheiat anul 2013 cu o cifra de afaceri de 64,8 milioane lei, in crestere cu 43% fata de 2012, cand a obtinut 45,3 milioane lei. Performantele financiare se datoreaza atat resurselor investite in siguranta operationala si financiara a afacerii, cat si cresterii numarului de clienti din zona comertului online national si international.

Clientii din e-commerce reprezinta aproximativ 40% din volumul de business.

“Evolutia pozitiva a comertului electronic reprezinta un input serios in cresterea noastra, iar in ultimii trei ani am castigat experienta solida in acest segment, perfectionandu-ne serviciile si lansand altele noi, adaptate cererilor din piata. Istoric vorbind, 2013 este cel mai bun an pentru noi si acest lucru ne permite sa ramanem optimisti si sa anticipam crestere si pentru 2014”, a declarat Lucian Aldescu, CEO al DPD Romania.

Citeste si:

DPD Romania si-a bugetat pentru 2014 ocrestere a afacerilor de 15% si investitii de aproximativ un milion de euro in dezvoltarea capacitatilor operationale din principalele depozite din tara si lansarea de noi servicii.

Compania se va concentra anul acesta pe livrarile B2C si pe dezvoltarea si imbunatatirea capacitatii operationale si logistice. Dezvoltarea serviciului de livrari externe COD International face parte, de asemenea, din setul de obiective al companiei pentru anul in curs.

Tot in 2014, DPD urmeaza sa lanseze Predict1hour, un upgrade al serviciului Predict prin care destinatarii sunt prealertati via SMS sau email in privinta estimatului de timp pentru livrarea coletelor. In prezent, acesta este doua ore in Bucuresti, trei ore in marile orase si sase ore in restul tarii.