Audi, producatorul auto de lux controlat de grupul german Volkswagen, se asteapta la vanzari record pentru acest an, de peste 50 de miliarde de euro, dar a avertizat ca profitul va fi afectat de investitiile in noi modele si de respectarea reglementarilor mai stricte privind emisiile poluante.

"In pofida investitiilor majore din perioada urmatoare, vrem sa ramanem in intervalul tinta privind profitabilitatea, cu o marja operationala de 8-10% in acest an", a declarat directorul finnciar al Audi, Axel Strotbek, citat de Wall Street Journal.

Audi a raportat profit net in scadere cu 7,7% anul trecut, la 4 miliarde de euro, reprezentand o marja operationala de 10,1%. Vanzarile globale au urcat anul trecut cu 2,3%, la 49,9 miliarde de euro. Perspectiva mixta a celui de-al doilea mare producator de masini de lux din Germania, dupa BMW, vine in contextul precautiei investitorilor privind forta recuperarii economice din Europa. Industria se confrunta cu incertitudini si in privinta crizei din Ucraina, precum si cu costuri mai ridicate pentru respectarea noilor restrictii europene privind emisiile de gaze cu efect de sera, scrie Mediafax.

Cu exceptia unei noi versiuni a modelului sport TT, producatorul auto nu are programata nicio lansare importanta in acest an. La sfarsitul anului trecut, Audi a anuntat planuri pentru investitii de 22 de miliarde de euro pana in 2018, pentru a extinde productia din afara Germaniei si pentru dezvoltarea de noi modele.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri