Profitul inainte de dobanzi si taxe al BMW, cel mai mare producator de masini de lux la nivel mondial, a crescut in trimestru patru cu 4,2%, la 1,95 miliarde de euro, sustinut de cererea puternica pentru modelel din Seria 3, relateaza Bloomberg.

Actiunile BMW sunt in urcare cu 3,3%, inregistrand cea mai mare crestere din ultimele cinci luni, datele publicate de grupul german fiind peste estimarile analistilor. Pe ansamblul anului 2013, profitul net al BMW a crescut cu 4,5%, la 5,34 miliarde de euro.

Vanzarile grupului au avansat anul trecut cu 6,4%, la 1,96 milioane de vehicule, datorita cresterii de 23% a livrarilor din Seria 3, la peste 500.000 de unitati. BMW se confrunta cu o concurenta puternica in acest an din partea versiunii imbunatatite a automobilului Clasa C a Mercedes-Benz, scrie Mediafax.

Divizia Audi a Volkswagen a livrat anul trecut 1,57 milioane de masini, iar Mercedes-Benz 1,57 milioane unitati.
"Pentru acest an anticipam cresterea in continuare a volumului vanzarilor", a declarat directorul general al BMW, Norbert Reithofer.

BMW intensifica investitiile si creste productia, pentru a face fata concurentei Audi si Mercedes-Benz, care au ca obiectiv sa ajunga pana la sfarsitul deceniului pe primul loc in functie de vanzari, pe piata masinilor de lux.
In primele doua luni ale acestui an, Audi a devansat brandul BMW, in timp ce Mercedes a inregistrat in ultimele cateva luni o crestere mai mare a vanzarilor fata de ceilalti doi concurenti.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri