BMW, cel mai mare producator de automobile de lux din lume,si-a consolidat pozitia pe piata de profil in luna martie, cand a consemat o crestere de 17% a vanzarilor si de 12% in primul trimestru, relateaza Mediafax, care citeaza Bloomberg.

In primele trei luni ale anului, BMW a comercializat 428.259 de vehicule, cu 15.409 mai multe decat ocupanta locului al doilea, Audi. In martie, livrarile BMW au atins 186.126 de vehicule. BMW, Audi si Mercedes-Benz au raportat fiecare un nivel record al vanzarilor din luna martie, datorita cererii din China si Statele Unite, cele mai mari piete auto din lume.

Concurenta dintre cei trei producatori s-a intensificat, dupa ce Audi, divizie a Volkswagen, a reusit temporar, la inceputul acestui an, sa depaseasca BMW, in timp ce Mercedes a redus distanta fata de primii doi clasati datorita noilor automobile compact.

Toate trei companiile vor sa inregistreze vanzari record in 2014. "BMW ar trebui sa se mentina pe primul loc. Compania este mai avansata in privinta produselor si tehnologiei. Audi resimte cea mai mare presiune in acest an intrucat versiunile noi ale unor modele mari precum A4 si Q7 nu vor intra pe piata pana in 2015", a declarat Juergen Pieper, analist la Bankhaus Metzler in Frankfurt.

Vanzarile Audi au avansat cu 15% in martie, iar cele ale Mercedes-Benz cu 13%. In primul trimestru, livrarile Audi au urcat cu 12%, la 412.850 de vehicule, in timp ce Mercedes-Benz a inregistrat o crestere de 15%, la 374.276 de vehicule.

Cresterea vanzarilor BMW a fost sustinuta de cererea de SUV-uri construite la o fabrica a grupului din Carolina de Sud. BMW va investi in fabrica din SUA 1 miliard de dolari, pentru cresterea capacitatii de productie a acesteia cu 50%. Livrarile din primul trimestru au urcat cu 15% in cazul SUV-ului X1, cu 11% pentru X3 si 14% pentru X5.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri