Angajatii Ferrari din Italia au primit un bonus de productie, in valoare de peste 4.000 euro pentru 2013, intrucat vanzarile si profitul companiei au crescut anul trecut.

Ferrari a vandut anul trecut intentionat mai putine masini pentru a-si mentine exclusivitatea si a plafonat productia la 7.000 de masini pe an.

In 2013, firma a livrat 6.922 de masini, cu 400 de masini mai putin fata de 2012, dar cu toate acestea veniturile au crescut cu 5%, pana la 2,3 miliarde euro, iar profitul a urcat cu 8%.

Citeste si:

Brandul italian este estimat la aproximativ 4 miliarde dolari, in crestere cu 12% fata de anul anterior. Din licente cu branduri precum Electronic Arts, Codemasters, Puma , Microsoft si ceasornicari de lux Hublot si Movado, Ferrari a facut 54 de milioane de euro.

America de Nord este cea mai mare piata pentru Ferrari, reprezentand aproape 30 % din vanzarile globale, in timp ce China vine pe locul al doilea cu 10 %.