Volumul coletelor expediate de catre DPD in primul trimestru a depasit, astfel, un milion, in crestere cu 20% fata de aceeasi perioada a anului 2013, cand compania a livrat circa 840.000 de colete.

Cresterea volumelor a fost generata, pe de o parte, de clientii traditionali DPD care au avut volume mai mari, dar si de evolutia foarte buna a comertului electronic, cu precadere in saptamana Pastelui, cand DPD a livrat cu 50% mai mult fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Un alt indicator de crestere, care a avut impact in cifra de afaceri realizata, este dat de solutiile logistice internationale. Astfel, fluxul logistic integrat oferit pe intreg teritoriul Europei a adus numeroase parteneriate noi pentru DPD Romania. De asemenea, mai multi clienti internationali au fost interesati de serviciile de logistica oferite in Romania. Practic, DPD ofera clientilor sai posibilitatea de a avea Europa ca o singura piata de desfacere.

Pentru anul in curs, DPD Romania vizeaza o crestere semnificativa a volumelor pe serviciul DPD International rutier, marirea volumului generat de comertul electronic si atragerea de noi clienti internationali.

Citeste si:

DPD Romania este activa pe piata locala din 2008, prin preluarea Pegasus, prima companie de livrari urbane din Romania, infiintata in 1997. In Martie 2008, GeoPost a achizitionat pachetul majoritar al Pegasus, acesta preluand numele DPD Romania.

In prezent, DPD Romania se numara printre primele 5 companii de curierat rapid si coletarie din Romania, cu peste 500 de angajati (inclusiv francizele), 72 depozite si 15 000 de colete livrate zilnic. DPD Romania are o acoperire nationala in proportie de 100% si efectueaza livrari in peste 230 de tari din intreaga lume.

DPD Romania incheiat anul 2013 cu o cifra de afaceri de 14,5 milioane euro, in crestere cu 40% fata de cea realizata in 2012.