Noul model se situeaza intre segmentul automobilelor combi si cel al a SUV-urilor (sport utility vehicle), fiind un break premium cu capabilitati de automobil de teren (off-road). Singurul concurent la aceasta clasa pe piata romaneasca este Volvo Cross Country. Audi Allroad Quattro este disponibil in sase variante de motorizare, trei diesel si trei pe benzina, iar pretul cu toate taxele incluse variaza intre 57.382 euro si 75.932 de euro.

Vechea generatie a acestui model a fost comercializata in Romania intre anii 2000 si 2005, fiind vandute in total 321 de unitati, potrivit datelor Rompres. La nivel mondial, intre anii 2000 si 2005 au fost vandute in intreaga lume 90.000 de automobile Audi Allroad Quattro, potrivit lui Maximilian Hubbert, manager de produs la Audi AG, care a participat la lansarea din Romania.

Allroad Quattro este al patrulea model din noua gama A6, dupa lansarea lui Audi A6 in 2004, a modelului A6 Avant in 2005 si a variantei sportive S6 la inceputul acestui an. In primul semestru au fost vandute in Romania 860 de automobile Audi, cele mai solicitate fiind modelele A4 si A3. Pentru acest an, obiectivul de vanzari pentru aceasta marca este de 1.700 de unitati fata de circa 1.300 in 2005.

Dupa primele cinci luni, conform statisticilor APIA, Audi detinea o cota de piata in Romania de 0,7%, in timp ce principalii concurenti Mercedes si BMW detineau cote de piata de 0,7 si respectiv 0,6%. Compania Porsche Romania a realizat in anul 2005 o cifra de afaceri de peste 500 de milioane euro si a vandut 32.450 de masini, cu 84 la suta mai mult decat in anul anterior. Pentru 2006, obiectivul de vanzari este de 37.750 de unitati, din care 16.200 Skoda, 13.800 automobile Volkswagen, 2.500 vehicule comerciale Volkswagen, 3.450 Seat, 1.700 Audi si 100 Porsche.