Fiat si Ikea au pus la punct o colaborare interesanta, prin care suedezii vor mobila, pana peste doi ani, toate sediile din Europa ale dealerilor marcii italiene
Gigantul suedez Ikea va amenaja, pana la sfarsitul anului 2008, toate sediile concesionarilor Fiat din Europa. Scopul acestei colaborari este de a intari identitatea marcii italiene.

In incercarea de individualizare in fata concurentei si de simplificare a procesului de cumparare a unei masini, Fiat a ajuns la concluzia ca o colaborare cu un mare specialist in mobila ar reimprospata imaginea marcii. Ikea este un nume care a inventat o noua tendinta in vanzari, care a cucerit lumea distributiei cu un concept simplu, inovator si foarte eficace. Pe scurt, Ikea are multe in comun cu noi, a afirmat Luca de Meo, responsabilul Fiat.

Pana acum au fost decorate, ca test, cateva dintre sediile dealerilor Fiat din Italia. Cum ideea corespunde in totalitate cu noua identitate a marcii, restul sediilor vor beneficia de imaginea adusa de mobila Ikea pana la sfarsitul lui 2007. Pana la finalul lui 2008, toate sediile dealerilor Fiat din Europa vor fi mobilate dupa standardele Ikea. Din afirmatiile lui Luca de Meo, proiectul permite castigarea, printre altele, a unui spatiu mult mai mare (intre 30 si 40 la suta mai mult decat pana acum).

Noutatea principala este organizarea unui spatiu destinat clientilor (internet, bar, etc) si copiilor acestora.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri