In incercarea de individualizare in fata concurentei si de simplificare a procesului de cumparare a unei masini, Fiat a ajuns la concluzia ca o colaborare cu un mare specialist in mobila ar reimprospata imaginea marcii. Ikea este un nume care a inventat o noua tendinta in vanzari, care a cucerit lumea distributiei cu un concept simplu, inovator si foarte eficace. Pe scurt, Ikea are multe in comun cu noi, a afirmat Luca de Meo, responsabilul Fiat.
Pana acum au fost decorate, ca test, cateva dintre sediile dealerilor Fiat din Italia. Cum ideea corespunde in totalitate cu noua identitate a marcii, restul sediilor vor beneficia de imaginea adusa de mobila Ikea pana la sfarsitul lui 2007. Pana la finalul lui 2008, toate sediile dealerilor Fiat din Europa vor fi mobilate dupa standardele Ikea. Din afirmatiile lui Luca de Meo, proiectul permite castigarea, printre altele, a unui spatiu mult mai mare (intre 30 si 40 la suta mai mult decat pana acum).
Noutatea principala este organizarea unui spatiu destinat clientilor (internet, bar, etc) si copiilor acestora.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: