CNADNR a transmis constructorilor primilor 6,5 kilometri din autostrada Bucuresti-Ploiesti, care ar trebui sa faca conexiunea intre Capitala si centura, notificarea de reziliere a contractului, a declarat Dan Sova, ministrul Transporturilor.

"A fost trimisa notificarea de reziliere a acestui contract, vineri, daca nu ma insel", a spus ministrul Transporturilor, Dan Sova, raspunzand unei intrebari pe aceasta tema. Sova declara la finele lunii martie ca acordul ar putea fi reziliat daca autoritatile nu ajung la o intelegere cu constructorii legata de pretul lucrarii. "Am cerut sa se faca o analiza care erau lucrarile care trebuiau facute in pretul initial si care sunt lucrarile suplimentare. Au cerut o suma mult mai mare, de altfel ne-au si dat in judecata. Pizzarotti a dat in judecata CNADNR pentru o suma consistenta, de 80 milioane lei. Este un proces pe rol in acest moment. Nu exista niciun fel de rezerva, am spus ca daca in urma negocierilor Pizzarotti intelege ca in pretul initial (...) sa rezolve cei 6,5 km este bine, daca nu, nu este exclus sa ajungem la reziliere si aici", a precizat Sova la momentul respectiv.

CNADNR isi propunea ca segmentul lipsa de 6,5 km al acestei autostrazi sa fie inaugurat in acest an, potrivit unui document din martie. In perioada 2012 si 2013, primii 6,5 kilometri ai acestei autostrazi, pe traseul Soseaua Petricani si centura Capitalei, au fost o victima a taierii investitiilor, sumele alocate fiind insuficiente pentru finalizarea tronsonului. In contextul reducerii finantarilor, CNADNR a prelungit in 2013 contractul de executie cu italienii de la Pizzarotti si Tirrena Scavi pana in aprilie 2015.

Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti au fost impartite in doua sectoare, respectiv Bucuresti-Moara Vlasiei, executate de consortiul italian Impressa Pizzarotti/Tirrena Scavi, si Moara Vlasiei-Ploiesti (asocierea Spedition UMB/Pa&Co International/Euroconstruct '98/Com-Axa). Traficul pe autostrada Bucuresti-Ploiesti a fost deschis in vara anului 2012, cu restrictii de viteza, dupa mai multe amanari. Valoarea totala a lucrarilor a fost de 450 milioane euro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri