Noul Peugeot 508 este fabricat la Rennes pentru piata europeana si la Wuhan pentru China. Versiunea 508 inregistreaza un numar de 370.000 unitati vandute de la lansare. In timp ce China, care a devenit incepand cu 2013 piata principala pentru 508, reprezinta deja 36 % din vanzari.

Noul 508 inaugureaza la gama pe benzina un nou motor Euro 6: de 1.6L THP 165 S&S, asociat unei cutii de viteze mecanice cu 6 rapoarte sau prevazuta cu noua cutie de viteze automata cu 6 rapoarte EAT6. Inlocuind versiunea de 1,6L THP 156 Euro5, noua motorizare de 165 ch reduce nivelul emisiilor de CO2 la 129g/km (BVM6).

Gama diesel vine echipata standard cu tehnologia BlueHDi, 2,0L BlueHDi 150 BVM6 si 2,0L BlueHDi 180 EAT6.

Citeste si:

In ceea ce priveste tehnologia HYbrid4, aceasta va echipa versiunile sedan si RXH. Disponibilitatea extinsa la modelele PEUGEOT 3008, 508 si 508 RXH, pozitioneaza Marca pe locul al doilea in ceea ce priveste vanzarea de vehicule hibride din Europa. Motorul termic Diesel 2,0L HDi de 163 CP impreuna cu motorul electric de 37 CP cuplat la rotile din spate, functioneaza alternativ sau simultan, in mod transparent pentru utilizator.

Modelul 508 vine cu suspensie fata cu ax dublu si pivoti cu decuplare pentru motorizarile puternice diesel sau pseudo Mc-Pherson la celelalte versiuni, asociata suspensiei spate multibrat.