Prototipurile de automobile starnesc soc si admiratie in cadrul expozitiei British International Motor Show, ca urmare a noilor perfomante atat la capitolul design cat si la cel de tehnica.
Foarte stralucitoare, cu multi cai putere si depasind complet posibilitatile reale de cumparare, ultimele prototipuri de automobile au iesit pe piata, marti, in cadrul expozitiei British International Motor Show.

Un exemplu este prototipul de coupe Rolls Royce E101 EX , dotat cu o mascota din cristal Spirit of Ecstasy si lumini incastrate in tavanul din piele. Desi proprietarul lui Rolls Royce, grupul BMW, a declarat ca nu exista planuri ferme de a lansa in productie elegantul model, presedintele grupului BMW, Helmut Panke a lasat sa se inteleaga ca elemente de design, daca nu cumva intregul prototip, vor vedea lumina zilei, informeaza NewsIn.

"Modelul E101 EX simbolizeaza o posibilitate de cum ar putea arata un coupe, inspirat din modelul Phantom al Rolls Royce-ului", a declarat Panke, reporterilor de la British International Motor Show. Decizia de a lansa modelul in productie ar depinde de cererea potentiala, in special in Marea Britanie, care este una dintre cele mai importante piete pentru Rolls Royce.

Un alt prototip de automobil extrem de luxos care ar putea fi lansat in productie este modelul cu patru usi Aston Martin Rapide. Modelul acesta are o asemanare "de familie" cu DB9, Vantage V8 si Vanquish. Inovatia cu care se lauda Aston Martin Rapide este acoperisul electro-cromatic, care poate deveni opac sau transparent, prin simpla apasare pe un buton.

Aston Martine Rapide se mandreste cu un motor inspirat din versiunea V12 a motorului DB9, cu 480 de cai putere, care va sustine fara niciun fel de dificultate brandul pe care il reprezinta, daca va ajunge sa circule pe strada. Aston Martin, care face acum parte din grupul Ford, a anuntat ca ar fi nevoie de trei ani, pentru ca acest model sa fie lansat in productie.

Un model care in mod sigur nu va fi lansat niciodata in productie este prototipul 907 de la Peugeot. Coupe-ul V12, 6.000 cmc, 500 de cai putere are designul necesar sa fie un succes de piata, dar a fost proiectat pentru a testa capacitatile cercetarii din sector. in timp ce multe prototipuri de masini contin elemente de design care reusesc sa se strecoare in productie, unul dintre cele mai izbitoare elemente de design ale modelului 907 de la Peugeot este foarte improbabil sa mai fie vazut intr-o perioada previzibila in vreo expozitie a Peugeot-ului.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri