Concernul auto suedez Volvo a inregistrat in trimestrul al doilea un profit de 4,68 miliarde coroane suedeze (507 milioane euro), in crestere cu 19 % fata de perioada similara din 2005.

Volvo, care a reusit sa depaseasca asteptarile analistilor, a obtinut un rezultat operational de 6,530 miliarde coroane (708 milioane euro), in crestere cu 22 % comparativ cu aceeasi perioada din 2005.

Incasarile au crescut cu sapte %, de la 61,119 miliarde coroane (6,618 miliarde euro) la 65,472 miliarde coroane (7,089 miliarde euro).

Concernul suedez a propus un profit pe actiune de 11,53 coroane (1,25 euro) fata de 9,68 coroane (1,05 euros) anul trecut.

Compania suedeza a depasit cu 10.000 unitati estimarile globale de vanzari anuale de camioane in Europa si America de Nord, de 290.000 si, respectiv, 340.000 autovehicule.

Profitul net a crescut cu 21 %, pana la 8,678 miliarde coroane (940 milioane coroane) si vanzarile au ajuns la 125,644 miliarde (13,604 miliarde euro), in crestere cu 11 %.