Profitul companiei, care ofera si servicii de transport aerian, a urcat in perioada aprilie-iunie, desi vanzarile s-au redus cu 2%, la 4,76 miliarde de euro, dupa ce numarul de cumparatori de pachete de servicii turistice a scazut la inceputul sezonului de vara, potrivit Bloomberg. "In conditiile in care mediul de afaceri a devenit mai competitiv, iar capacitatea liniei aeriene a companiei continua sa creasca, modelul nostru flexibil de afacere ne permite sa obtinem o crestere sustenabila si sa ne depasim competitorii," a declarat directorul general al TUI Travel, Peter Long, potrivit Mediafax.

Pe fondul revenirii slabe a economiei din Europa, TUI Travel incearca sa sacda costurile prin vanzarea de pachete de servicii direct catre clienti. Astfel, vanzarile prin intermediul Internetului au crescut in perioada aprilie-iunie la 36% din totalul vanzarilor, de la 33% in perioada corespunzatoare a anului trecut. Pana in prezent, compania a vandut 88% dintre pachetele oferite pe timpul verii. Actiunile companiei TUI Travel au scazut cu 15% in acest an, in comparatie cu declinul de 31% inregistrat de Thomas Cook Group, cel mai important competitor al TUI Travel. Compania TUI Travel este detinuta de grupul german TUI AG, care in anul fiscal trecut a inregistrat un profit de 187 de milioane de euro.