Planul pe termen lung are sustinerea presedintelui Toyota, Akio Toyoda, a spus Templin.

"Akio considera ca fiecare generatie merita sa aiba o masina precum LFA, asa ca vom construi un LFA pentru generatia de astazi. La un anumit moment ar putea fi o noua masina speciala pentru o alta generatie", a spus Templin, fara alte detalii.

Conceperea unui nou LFA nu este iminenta, iar o noua generatie ar putea aparea peste 30 de ani, a spus purtatorul de cuvant Bryan Lyons.
Modelul LFA cu doua locuri a fost un proiect derulat pe parcursul a 10 ani care a motivat inginerii de la Lexus, a imbunatatit reputatia brandului si a influentat munca la modelele premium pe care compania le-a introdus de atunci.

Citeste si:

Toyota, cel mai mare producator auto la nivel mondial, a beneficiat prin LFA de un model capabil sa concureze cu branduri precum Porsche (Volkswagen), Ferrari (Fiat) si Mercedes-Benz (Daimler).

Lexus a transformat in acest an piata automobilelor de lux din Statele Unite intr-o piata dominata de trei branduri majore, versiunile reproiectate ale sedanului IS si SUV-ul GX contribuind la reducerea distantei fata de Mercedes-Benz si BMW.