Volvo a dezvaluit cum arata cea de-a doua generatie a SUV-ului XC90, model care ar trebui sa revitalizeze vanzarile marcii la nivel mondial si sa castige o cota mai buna pe piata automobilelor premium.

Volvo XC90 are sapte locuri, cu al treilea rand potrivit pentru persoane sub 1,70 metri inaltime. In Europa, masina apare in primavara 2015 la un pret de 70.000 euro, mai ridicat decat l-a avut generatia precedenta. Motorizarile sunt D4 turbo diesel de 2 litri 190 CP, diesel D5 twin-turbo 225 CP, un T5 turbo pe benzina de 2 litri 254 CP, T6 supraalimentat 320 CP, T8 hybrid 402 CP, potrivit autoevolution.com.

Modelul XC90 este primul produs lansat de Volvo de cand compania a fost preluata, in 2010, de grupul Zhejiang Geely, detinut de miliardarul chinez Li Shufu. Printre caracteristicile SUV-ului se numara o noua tehnologie pentru evitarea accidentelor, un nou tip de ecran tactil compatibil cu echipamentele Apple, precum si un schimbator de viteze din cristal.

Volvo spera ca acest model va contribui semnificativ la cresterea vanzarilor din acest an la nivel global si la atingerea tintei de 800.000 de automobile comercializate anual, pana la finalul lui 2020. In 2013, producatorul a vandut 427.840 de masini. Volvo a atins cel mai inalt nivel al vanzarilor in 2007, cand a comercializat 458.000 de automobile.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri