Fabrica spaniola a fost dotata cu cele mai noi utilaje din industria auto, spre exemplu aici se afla doua prese folosite pentru formatarea otelului inoxidabil care este folosit in constructia caroserie Opel-ului Corsa. Utilajele pot produce nu mai putin de 40 de piese pe minut. Doar fabrica din Germania de la Eisenach mai detine aceasta tehnologie.
Fabrica impresioneaza prin dotarile cu care GM, care cauta o alianta strategica cu Renault sau Toyota, a inzestrat-o. Caroseriile, inaite de a fi vopsite sunt introduse intr-o baie de zinc-magneziu-nichel care ofera protectie anti-coroziva la nivelul masinilor premium.
GM comunica faptul ca a investit in cercetarea si producerea unor instalatii pe baza de ultrasunete pentru masurarea rezistentei geamurilor securizate folosite la noul model Corsa. Opel este interesat cat de sigure sunt geamurile luminilor din plafon. GM testeaza in Spania toate sistemele de directie si farnare inaite de a fi montate pe noul Corsa.
Presedintele GM Europa declara ca: Investitia spaniloa va asigura pilonul de sprijin al viitoarelor decizii cu privire la afacerile noastre in Europa. Cu aceeasi ocazie oficialul GM a declarat ca GM a investit in Europa de vest din, 2001 pana in prezent, 1,4 miliarde euro si nu s-a axat doar pe modernizarea facilitatilor de productie, ci a investit si in cercetare. Probabil ca oficialul GM a facut aceste declaratii cu intentia de a-si transmite punctele de vedere, prin intermediul media, catre Renault sau Toyota, constructori interesati de preluarea gigantului american.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: