Vanzarile Dacia in Germania au urcat cu 8,8% in lunile ianuarie-septembrie din acest an, ajungand la 37.500 de masini, un avans triplu fata de cel de 2,9% al pietei, care a ajuns la 2,28 milioane de unitati.

In pofida cresterii vanzarilor, cota de piata a Dacia in Germania a coborat la 1,6% in perioada ianuarie-septembrie, fata de 1,7% in primele opt luni ale anului, potrivit datelor biroului german de inmatriculari auto. Cel mai mare avans din primele noua luni a fost consemnat de Jeep, cu o urcare a vanzarilor de 40,2%, la 6.809 de autoturisme. In clasamentul celor mai importante cresteri, marca Jeep este urmata de Mazda (21,5%), cu 42.264 de unitati vandute si Land Rover (18,4%), cu 11.211 de masini comercializate, noteaza Mediafax.

Cel mai mare declin a fost inregistrat de Chevrolet, de 73,7%, la 5.358 de autoturisme. Livrarile liderului de piata Volkswagen au urcat cu 3,2%, la 485.801 masini, iar cele ale marcii Renault, parte a grupului cu acelasi nume, care detine si Dacia, au avansat cu 5,6%, la 76.773 de unitati.

Dacia surclaseaza "masina poporului"

In luna septembrie, inmatricularile Dacia au consemnat una dintre cele mai importante cresteri dintre marcile prezente pe piata germana, de 22,9%, la 3.308 unitati, fata de aceeasi luna din 2013. Datele arata ca tot marca Jeep a inregistrat cel mai mare avans al vanzarilor din septembrie, de 49,8%, la 1.002 masini, in timp ce livrarile liderului pietei, Volkswagen, au urcat cu 9,3%, la 54.939 de unitati.

Vanzarile marcii Renault au urcat cu 12,2% in septembrie prin comparatie cu aceeasi luna din 2013, la 7.982 de unitati vandute. De asemenea, cel mai mare declin al vanzarilor din septembrie, de 93,9% a fost consemnat de Chevrolet, cu 124 autoturisme comercializate. Germania este a doua piata ca marime pentru Dacia, dupa Franta.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri