„Cu 3 milioane de vehicule vandute in mai putin de 10 ani, Dacia este un caz unic in universul auto mondial, a declarat Nicolas Wertans, director de vanzari al grupului Renault la nivel mondial. Marca Dacia a creat si a intretinut un puternic climat de incredere si de proximitate cu clientii sai, totul datorita unei promisiuni simple si clare care raspunde intocmai asteptarilor unei clientele aflate in cautarea unor vehicule fiabile, sigure, cu echipamente si prestatii moderne la preturi accesibile”, se arata in comunicat.

2014 se anunta din nou un an excelent pentru Dacia, in contextul in care vanzarile marcii progreseaza cu 24,4% pe primul semestru.In Europa, cresterea vanzarilor este de 36,2% pe primul semestru al anului in curs. Dacia continua sa se dezvolte iar, ca element de noutate, va incepe sa fie comercializata si pe piata din Israel inainte de sfarsitul anului, aceasta dupa ce in 2013 s-a lansat in alte 6 tari: Marea Britanie, Irlanda, Danemarca, Norvegia, Cipru si Malta.