Analistii din sectorul automobilistic american au indicat ca acest fapt este rezultatul succesului strategiei urmat de fabricantii niponi in Statele Unite - ceea ce a facut ca si Honda sa depaseasca Chrysler in aceeasi luna - si, mai ales, esecului strategiilor celor trei fabricanti americani General Motors, Ford si Chrysler.
Expertii subliniaza ca Toyota si Honda adopta, in prezent, o strategie a reducerii consumului de combustibil si eficienta costurilor, in timp ce producatorii din SUA au folosit o strategie irationala de reduceri (au ajuns sa vanda automobilele la pret de producator in iulie 2005) si scaderea vanzarilor la autovehicule de teren, pick-up si SUV, de care cumparatorii se indeparteaza din cauza pretului ridicat la combustibil si consumului ridicat al acestor masini.
Pentru a face fata crizei, Ford a comandat un studiu pentru a opri pierderile si, potrivit presei economice din SUA, printre masurile luate in discutie se afla si vanzarea marcii Jaguar, divizia europeana de masini de lux a grupului.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: