Renault a deschis o uzina cu o capacitate de productie de 25.000 de vehicule pe an in Algeria, unde va incepe asamblarea noului model Renault Symbol peste cateva zile, potrivit unui comunicat transmis de grupul francez.

Uzina Renault Algérie Production are in prezent 350 de angajati, unii dintre acestia urmand cursuri de specializare in uzinele grupului Renault-Nissan, inclusiv in Romania. Fabrica are o linie de productie cu o capacitate de 25.000 de vehicule pe an, grupul francez luand in calcul extinderea la 75.000 de unitati pe an in urmatoarea perioada, scrie Mediafax.

Renault va produce noul model Symbol in Algeria, masina care este deja apreciata in aceasta tara datorita pretului scazut si a echipamentului de calitate. De asemenea, Renault Symbol va fi primul autoturism din Algeria echipat cu sistem de navigare GPS, se arata in comunicatul emis de grup.

La inaugurarea uzinei, amplasata in regiunea Oran, au fost prezenti presedintele Renault, Carlos Ghosn, premierul Algeriei, Abdelmalek Sellal, precum si mai multi ministri francezi si algerieni. Constructia fabricii din Algeria a inceput in luna septembrie a anului trecut.

Algeria este a doua mare piata din Africa pentru Renault, cu peste 300.000 de masini vandute in 2013. La finalul lunii septembrie, Renault avea o cota de piata de peste 25% in Algeria. In Romania, Renault detine uzina de la Mioveni, cu o capacitate de productie de 350.000 de vehicule pe an.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri