Mercedes-Benz, al treilea mare constructor de masini de lux la nivel global, urmeaza sa lanseze in noiembrie modelul Maybach, pentru a depasi in clasament rivalii BMW si Volkswagen, relateaza Bloomberg.

Maybach, model care a fost resuscitat initial in 2002 si a carui productie a fost intrerupta in 2012 din cauza vanzarilor slabe, va fi comercializat sub sigla Mercedes-Maybach S 600. Limuzina ultra-luxoasa va fi prezentata oficial la saloanele auto de la Los Angeles si Guangzhou, China.

"Sunt sigur ca Maybach va avea succes", a declarat marti Ola Kaellenius, seful de vanzari al Mercedes-Benz, noteaza Mediafax. Potrivit reprezentantilor Mercedes-Benz, noile Maybach vor fi mai ieftine decat precedentele modele, care erau construite individual si costau peste 350.000 de dolari. Principalele piete vizate sunt cele din China, SUA, Germania, Rusia si Orientul Mijlociu.

30 de modele in portofoliu pana in 2020

Tot marti, Mercedes-Benz a anuntat ca va isi va redenumi portofoliul de masini, care este estimat sa depaseasca 30 de modele pana in 2020. Astfel, toate SUV-urile produse de Mercedes vor avea initialele GL, urmate de literele corespunzatoare modelelor din seriile de baza ale constructorului auto german, si anume A, B, C, D, E si S.

De exemplu, SUV-urile din clasa M vor deveni GLE, cele din clasa GL vor fi redenumite GLS, pentru a fi asociate cu clasa S de lux, iar cele din clasa GLK se vor numi GLC. Numele SUV-ului din clasa G nu va fi modificat.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri