Investitiile vizeaza eficientizarea procesului logistic, marirea capacitatii pentru depozitare, suplimentarea flotei existente si a numarului de curieri cu 40%, precum si extinderea programului normal de lucru pentru zilele de sambata si duminica (22-23 noiembrie, 29-30 noiembrie si 1 decembrie).

Conform estimarilor Urgent Cargus, in perioada „Black Week” numarul de expedieri va creste cu 125% fata de luna noiembrie 2013. Comparativ cu primele doua saptamani din luna noiembrie 2014, numarul de expedieri va creste cu 56%. Astfel, Urgent Cargus estimeaza ca va transporta 1 milion de kilograme de colete in fiecare noapte, acest lucru insemnand un total de aproximativ 1 milion colete pentru toata perioada.

“Pentru noi urmeaza cea mai provocatoare perioada din an. In 2014 nu vom mai avea doar 24 ore de reduceri, ci o intreaga saptamana, iar succesul unui eveniment de o asemenea anvergura este dat de o buna planificare. In ultimele 6 luni am pus la punct toate detaliile pentru Black Week 2014 impreuna cu partenerii nostri din comertul online”, spune Gian Sharp, CEO Urgent Cargus.

Citeste si:

Investitia Urgent Cargus s-a materializat si in implementarea unui nou sistem de preluare si sortare automata a coletelor. Acesta are 5 benzi principale de alimentare si 80 benzi de sortare. Folosit la capacitate maxima, sistemul poate prelua si sorta 8.000 de colete pe ora, ce pot fi pregatite automat pentru 40 destinatii diferite.

Spatiul pentru depozitare existent in Bucuresti, Magurele, a fost extins cu 2.000 metri patrati pentru a putea acoperi volumele in crestere, tranzitate in perioada 21-30 noiembrie. Astfel, Urgent Cargus va dispune in total, de 9.000 metri patrati destinati depozitarii.

Principalii concurenti ai Urgent Cargus sunt Fan Courier, Fastius sau UPS.