Masina este un sedan lung de cinci metri, in patru usi, cu un design reconturat, mai aerodinamic si mai elegant, decat predecesorul sau. Interiorul abunda in aparatura si tehnologie de ultima generatie, iar motorul este mai puternic si mai eficient. Opirus, care se bate cu Mercedes E Classe sau BMW seria 7, dispune de un puternic V6 pe benzina.

Modelul clasa E de la Kia nu va fi livrat decat cu volanul pe partea stanga, lucru negativ avand in vedere potentialul pietelor din Marea Britanie sau Japonia. „Opirus 2007 a fost regandita si reconfigurata profund, astfel o putem considera un nou model”, a declarat Jean-Charles Lievens, Presedintele Kia Motors Europa.

Opirus este o declaratie a calitatii pe care o pot livra astazi coreenii. Tehnologia inglobata in acest model o fac mai manevrabila, mai rapida, mai economica si mai silentioasa decat orice alt model produs pana acum de KIA.

Oprius este considerat cu un aspect mai echilibrat decat predecesorul sau datorita capotei plate ce permite o grila farat mult mai lata. Aceste elemente sunt contrabalansate de lungirea caroseriei in partea din spate cu aproximativ 20 de cm, masura dublata de inaltarea capacului portbagajului. Masina este incaltata cu jante spitate de 17 inci, din aliaj.

Motorul V6 de 3,8 litri ajuta masina sa atinga 100 de km/h in 7,5 secunde, iar viteza de top este de 230 km/l. Oprius consuma la 100 de km/combinat aproximativ 10,9 litri. Masina beneficiaza, cum era de asteptat
pentru un model premium, de cele mai noi tehnologii de control al franarii si al tractiunii. Pretul fara taxe nu a fost comunicat inca, insa in mod cert il vom