Vanzarile de autoturisme Dacia noi in Marea Britanie au scazut cu 14,66% in luna noiembrie fata de aceeasi luna a anului trecut.

Vanzarile de autoturisme Dacia noi in Marea Britanie au scazut cu 14,66% in luna noiembrie fata de aceeasi luna a anului trecut, dar la nivelul primelor 11 luni marca romaneasca a consemnat un avans important, de 48,08% comparativ cu perioada similara din 2013, potrivit Mediafax.

Dacia a vandut in luna noiembrie 1.729 de unitati, fata de 2.026 de unitati fata de aceeasi luna din 2013, in timp ce vanzarile la 11 luni au crescut de la 15.099 unitati la 22.359 unitati. Cota de piata a marcii Dacia a coborat la 1% in luna noiembrie, de la 1,27% in luna corespunzatoare a anului trecut, potrivit datelor Asociatiei britanice a producatorilor si dealerilor de masini (SMMT).

In schimb, la 11 luni, Dacia a inregistrat o crestere a cotei pe piata auto britanica la 0,97%, comparativ cu 0,71% in perioada similara din 2013. Marcile cu cel mai mare succes in primele 11 luni au fost Ford, cu 306.134 de autoturisme vandute, Vauxhall, cu 246.015 unitati si Volkswagen, cu 200.353 unitati. Ford Fiesta, cu 123.747 unitati vandute in perioada ianuarie-noiembrie, reprezinta cel mai bine vandut model in Marea Britanie, fiind urmat de Ford Focus (78.944 unitati) si Vauxhall Corsa (73.709 unitati).

Piata auto din Marea Britanie a avansat cu 8% in luna noiembrie a acestui an fata de aceeasi luna din 2013, marcand a 33-a luna consecutiva de crestere. Cu 2,31 miliaone de masini comercializate in primele 11 luni ale anului, Marea Britanie consemneaza cel mai inalt nivel al vanzarilor incepand din 2007. In Franta, inmatricularile de autoturisme Dacia noi au urcat cu 18,2% in primele 11 luni din acest an fata de aceeasi perioada a anului trecut, la 94.366 unitati, depasind nivelul inregistrat pe ansamblul anului trecut, de 93.800 unitati.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri