Vanzarile GM in Europa au scazut cu 1,6 procente in luna iulie, au anuntat oficiali ai companiei printr-un comunicat de presa. Cauza acestei situatii este brandul Opel care si-a incetinit dinamica din ultimile luni. Paradoxal, in ciuda acestei scaderi GM Europa a reusit sa castige cateva procente din piata auto a Europei, datorita modelelor Chevrolet produse in Corea. Brandul, nascut din cenusa Daewoo, a crescut in jumatate de an cu 11 procente. In iulie s-au vandut 29 de mii unitati, Kalos detinand primul loc.

Cu toate ca GM a vandut peste 120 de mii de unitati Opel/Vauxhall in iulie, brandurile au pierdut putin peste 4 procente din cota de piata. Utilitarele au inregistrat o crestere mica de 0,1 procente fata de iulie 2005, insa acest segment de piata se va aglomera odata cu investitiile anuntate de rusii de la GAZ, dupa ce au achizitionat clasicul britanic LDV.

In Insula GM a vandut pe primele 6 luni ale lui 2006 aproape un milion de masini, insa cifra este cu 3 procente mai mica, decat pe aceasi perioada a anului trecut.

Citeste si:

Brandul premium detinut de GM in Europa, Saab, a cunoscut cea mai mare crestere din ultimii ani. Saab s-a vandut cu 23 procente mai mult, decat in primele sase luni ale anului trecut.

Gm Europa detine o cota de piata, pe primele sase luni ale lui 2006, de 9,3 procente, iar Europa de Est reprezinta o zona de crestere pentru gigantul american.