"Cifrele anului trecut sunt incurajatoare si au fost favorizate de usoara crestere inregistrata la nivel economic. Cresterea consumului a accelerat activitatea companiilor, iar acest lucru s-a resimtit si pe piata leasing-ului operational. Un alt aspect este trendul ascendent al pietei autovehiculelor noi din Romania, dar si faptul ca din ce in ce mai multe companii apeleaza la serviciile de administrare de flote", a declarat intr-un comunicat Bogdan Apahidean, directorul general al LeasePlan Romania, scrie Mediafax.

Pentru acest an, compania estimeaza ca va realiza investitii de circa 46 milioane de euro pentru achizitia de autovehicule, optimizarea produselor si serviciilor si dezvoltarea portofoliului de clienti. "2015 va fi un an in care LeasePlan Romania isi va consolida strategia de business prin lansarea de noi produse si servicii", a punctat Apahidean.

Compania de leasing operational are in portofoliu 259 de clienti, dintre care aproximativ 15% sunt clienti contractati in ultimul semestru al anului trecut, iar domeniile preponderente sunt energie, servicii financiare, FMCG sau industrie. Piata de leasing operational se situa dupa primele noua luni ale anului trecut la 47.000 de unitati, in crestere cu 13% fata de aceeasi perioada din 2013, potrivit datelor Asociatiei Societatilor de Leasing Operational (ASLO).

Presedintele asociatiei, Daniel Ivan, estima la finele lunii noiembrie ca piata de profil va atinge la finele anului aproximativ 50.000 de unitati, cu 15% mai mult decat in anul precedent, cifra fiind superioara obiectivului anuntat la inceputul anului, cand au fost estimate 45.000 de unitati.