Cea de-a treia generatie Hyundai i20 este disponibila in Romania cu doua motorizari Euro6, la un pret de 10.730 euro cu TVA.

Construit pe o platforma noua, ampatamentul vehiculului a crescut cu 45 mm, la 2.570 mm. Lider in segment in privinta spatiului interior – 1.892 mm spatiu pentru picioare fata / spate, noul model i20 este un veritabil vehicul cu cinci locuri. Caroseria este cu 40 mm mai lunga (4.035 mm) si cu 16 mm mai joasa (1.474 mm). Noul model este cu 24 mm mai lat (1.734 mm).

In comparatie cu predecesorul sau, ocupantii locurilor din fata beneficiaza de un spatiu la cap superior cu 33 mm (1.038 mm), un spatiu pentru picioare sporit (+24 mm, ajungand la 1.098 mm), 6 mm in plus la solduri (1.301 mm) si 15 mm suplimentari la spatiul pentru umeri (1.365 mm). In partea din spate, spatiul pentru cap este de 978 mm, spatiul pentru picioare de 794 mm si pentru umeri de 1.350 mm, ceea ce permite unui numar de trei adulti sa calatoreasca confortabil.

Capacitatea portbagajului a fost marita cu 10%, noul model devenind astfel liderul clasei sale cu 326 de litri (fata de 295 litri modelul anterior), cu spatarul banchetei din spate in pozitie verticala. Atunci cand bancheta din spate este complet rabatata, volumul portbagajului ajunge la 1.042 litri – ideal pentru cei care transporta bagaje de mari dimensiuni. In plus, podeaua retractabila poate fi coborata sau urcata pentru a ascunde bagaje sau a crea spatii suplimentare de depozitare.

Ocupantii locurilor din fata beneficiaza de o cotiera/consola centrala care poate fi incuiata, completand astfel spatiile sigure de depozitare. Conducatorul auto si pasagerul fata au, de asemenea, acces si la suportul pentru ochelarii de soare, montat in plafoniera.

Noua generatie i20 dispune de tehnologii care nu se regasesc in echiparea altor modele din segmentul B, cum ar fi, de exemplu, sistemul de avertizare la parasirea benzii de rulare (Lane Departure Warning System - LDWS). Fiecare nou model este echipat in standard atat cu sistem de management al stabilitatii vehiculului (Vehicle Stability Management - VSM), cat si cu program electronic de stabilitate (Electronic Stability Program - ESP), care actioneaza impreuna pentru a reduce patinarea si derapajul rotilor si pierderea controlului autovehiculului in conditii de aderenta redusa.

Noul i20 a fost dotat, pentru prima data, cu sistemul de asistenta la pornirea in rampa (Hill Start Assist Control - HAC), precum si cu sistem de monitorizare a presiunii aerului in pneuri (Tire Pressure Monitoring Systems - TPMS), pentru linistea, confortul si siguranta conducatorului auto. Pentru vizibilitate optima, noul i20 beneficiaza de faruri adaptive, cu functie de iluminare in viraje.

Siguranta peste medie oferita de noul model se datoreaza sasiului si caroseriei ranforsate, in a caror compozitie a fost integrat in proportie de 46% otel de inalta rezistenta (comparativ cu 16% pentru generatia anterioara i20). In plus, tehnologia standard pentru versiunile de echipare i20 disponibile in Romania include si: sase airbag-uri (airbag conducator auto, pasager, airbag-uri laterale si cortina); inchidere centralizata cu telecomanda; computer de bord; aer conditionat si radio compatibil MP3.

Noul Hyundai i20 este disponibil pe piata locala cu doua motorizari, care respecta normele de poluare Euro 6 privind emisiile de noxe. Cumparatorii care prefera propulsoarele pe benzina pot opta pentru cunoscutul 1,25 litri „Kappa” cu patru cilindri, care dezvolta 84 CP, disponibil in doua variante de echipare: Comfort si Highway. Aceasta versiune ofera un consum mixt de combustibil de 5.1 l / 100 km, ceea ce echivaleaza cu emisii de CO2 de 119 g / km. Motorul diesel „U-II” de 1,1 litri cu trei cilindri dezvolta 75 CP.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri