Variantele Focus ST sunt toate cu motorizari Euro6, 2 litri EcoBoost 250 CP, 5 usi (28.250 euro cu TVA) sau wagon (28.750 euro cu TVA) si 2 litri diesel 180 CP, 5 usi (29.250 euro cu TVA) sau wagon (29.750 euro cu TVA). Singura transmisie pentru ele este manuala in sase trepte.

Noul Ford Focus ST vine in standard cu aer conditionat automat cu reglare separata stanga/dreapta, geamuri fata si spate actionate electric cu functia '' shot up/down '' pe partea soferului, scaune fata Sport Recaro, directie asistata electric (EPAS), sistem de control avansat al cuplului motor ( Torque Vectoring Control ) optimizat ST, radio CD cu MP3, 6 difuzoare, comenzi audio pe volan, spoiler fata si spate sport - Design ST, praguri laterale sport ST, eleron spate - in culoarea caroseriei, sistem avansat de monitorizare a presiunii in pneuri.

Focus ST pe benzina are 250 CP si ajunge la 100 km/h in 6,5 secunde in varianta hatchback cu cinci usi si in 6,7 secunde in cazul variantei Wagon. Motorizarea ST diesel are 180 CP si atinge 100 km/h in 8,1 secunde in varianta cu 5 usi si in 8,3 secunde wagon.

Cum accelereaza pana la 100 km/h noul Focus ST pe benzina vedeti mai jos:

Citeste si:

ST - Sport Technologies - este numele pe care Ford il da modelelor de performanta incepand din anul 1997, iar pana in prezent a ajuns pe Mondeo in 2002, Fiesta in 2004, 2014, Focus in 2002, 2005, 2012 si 2015. In total, Ford a comercializat peste140.000 de automobile ST, Focus si Fiesta.

Un test cu Ford Focus ST 2012 gasiti aici.

Test cu noul Focus ST, primul model global de performanta al Ford

Test cu noul Focus ST, primul model global de performanta al Ford