BMW Seria 5 GTBMW Seria 5 GT este o combinatie intre un sedan si un SUV, este la fel de lung ca un BMW Seria 7, are un interior aproape la fel de mare ca un BMW X6 si un portbagaj de BMW Seria 5 Touring. Modelul are o linie a plafonului de coupe, scaune mari, usi fara rama si un portbagaj care se deschide in doua feluri, precum un sedan sau hatchback. Pretul variaza intre 55.000 si 90.000 euro cu TVA, depinde pe care dintre cele cinci motorizari o alegeti (184 CP - 450 CP) si daca optati pentru tractiune integrala xDrive.BMW Seria 5 GT

Exemplarul de test a fost versiunea de mijloc (BMW 530d xDrive Gran Turismo 258 CP) dintre cele trei motorizari diesel, 2 litri 184 CP, 3 litri 258 CP si 313 CP, cu tehnologia xDrive si o lista mare de optionale care au saltat pretul de la 67.200 euro cu TVA la 92.800 euro cu TVA. Cu motorul de 3 litri 258 CP, Seria 5 GT, este foarte rapid, decoleaza spre 100 km/h in 6,2 secunde, te lipeste de scaun si dupa cum spun germanii nu se opreste din sprint pana la 243 km/h. Dieselul rafinat ofera 258 CP la 4.000 de rotatii pe minut si un cuplu de 560 Nm in intervalul 1.500-3.000 rpm. La agilitate contribuie si transmisia automata cu opt rapoarte si functie Steptronic care schimba impecabil treptele. In functie de preferinte, poate fi selectat unul dintre modurile Sport, Comfort si Eco Pro, care schimba comportamentul masinii si designul ceasurilor de bord.BMW Seria 5 GT

Pe strazi, Seria 5 GT este o prezenta distinctiva, dar din pacate sunt foarte putine si rar ai ocazia sa vezi un exemplar. Chiar daca este o masina de peste doua tone si mai inalta decat un sedan, stabilitatea este demna de un coupe. Gropile din Bucuresti nici nu se simt in Seria 5 GT, pare o calatorie cu avionul in care treci printr-o turbulenta usoara.BMW Seria 5 GT

Citeste si:

Dotarile de 25.000 de euro, au conturat senzatia de avion, printre cele mai scumpe au fost sistemul Adaptive Drive (3.400 euro), pachetul sport M (5.680 euro), plafon panoramic (1.790 euro), faruri adaptive LED (2.090 euro), sistem de navigatie (2.700 euro), head-up display (1.460 euro), sistemul Soft Close pentru usi (670 euro), scaune electrice cu memorie (1.150 euro). Interiorul a fost relaxant si luminos datorita tapiteriei din piele alba Dakota Ivory. Scaunele mari din Seria 5 GT, ne ofera o pozitie inalta la volan, precum intr-un SUV, senzatie de siguranta si vizibilitate foarte buna.BMW Seria 5 GT

Sistemul Adaptive Drive ajusteaza setarile de suspensie pentru a se potrivi suprafetei soselei. Pe un drum denivelat, sistemul regleaza instantaneu setarile fiecarei roti pentru ca pasagerii sa nu simta nimic. Adaptive Drive utilizeaza FlexRay, un sistem de transfer de date de mare viteza care face o conexiune intre senzori, unitati de control si stabilizatori. Mai multe informatii despre noul BMW 530d xDrive Gran Turismo sunt disponibile aici.

Date tehnice: BMW 530d xDrive Gran Turismo 258 CP

Capacitate cilindrica (cmc): 2.993
Cai putere (CP): 258
Viteza maxima (km/h): 243
Acceleratie 0-100 km/h (s): 6,2
Carburant: motorina
Consum mixt (l/100 km): 6,2
Emisii CO2 g/km: 163 g/km
Capacitate rezervor: 70 litri
Portbagaj: 500 litri
Masa proprie: 2.120 kg
Lungime: 5,04 metri
Latime: 1,90 metri
Inaltime: 1,56 metri