Piata de accesorii BMW M Performance este in ascensiune, modelele care au beneficat cel mai mult de un tratament BMW M Performance au fost BMW X6, urmat de BMW Seria 5 si BMW X5. Cu o cifra de afaceri globala de aproximativ 90 de milioane de Euro in 2014 si o crestere de 31% fata de anul precedent, BMW M Performance joaca un rol tot mai important in dezvoltarea marcii BMW. In prezent, lansarea fiecarui model este precedata de o oferta de accesorii originale BMW M Performance, ceea ce extinde constant pozitia pe piata. Oferta de accesorii originale BMW este extinsa cu fiecare model nou lansat, luna martie marcheaza debutul pe piata a optiunilor pentru BMW X4, BMW X6, BMW Seria 2 Cabriolet si BMW X5 M/ BMW X6 M.

Un accesoriu util este BMW M Performance Drive Analyser, care permite clientilor sa-si verifice stilul de condus, avand acces la un set de date deosebit de precis print-un stick On-Board Diagnostic (OBD) care este conectat la priza din automobil, precum si dintr-un software sub forma unei aplicatii pentru smartphone-uri si tablete cu sistem Android (deja disponibil) sau iOS (disponibil in curand). Conexiunea intre automobil si stickul OBD se realizeaza prin Bluetooth. Totodata, suportul Click & Drive permite atasarea facila a smartphone-ului de parbriz. Dupa fiecare calatorie, conducatorul poate studia rezultatele direct pe smartphone.Sistemul este compatibil cu toate modelele BMW incepand din 2011.BMW M Performance Drive Analyser

Informatii oferite de BMW M Performance Drive Analyser:
1. TrackDrive: inregistrare video HD, inclusiv date dinamice si mesaje de asistenta in timpul condusului. Premite analiza datelor inregistrate.
2. CoreDrive: afisare in timp real a datelor de functionare a motorului – temperatura catalizator, temperatura aerului de admisie, volum de aer, presiune aer sau combustibil, etc.
3. TestDrive: masoara timpii de acceleratie, reprizele, inclusiv conometrare pentru sfertul de mila, distanta de franare si timpi de reactie. Premite analiza datelor inregistrate.
4. FuelDrive: informatii de consum si emisii CO2.
5. G-Drive: masoara acceleratiile laterale si longitudinale. Mesaje cand este atinsa acceleratia maxima.
6. PowerDrive: Afiseaza puterea si cuplul instantaneu.

Anul trecut, BMW Group a vandut, la nivel mondial, aproximativ 2,118 milioane de automobile si 123.000 motociclete. Profitul brut pentru anul fiscal 2014 a fost de aproximativ 8,71 miliarde de euro, iar veniturile au fost de 80,40 miliarde de euro. La 31 decembrie 2014, BMW Group dispunea de o forta de munca de 116.324 de angajati.