Mazda6 facelift a primit un nou sistem de infotainment, alte comenzi pe consola centrala, o frana de mana electromecanica si cel mai important lucru, materiale mult mai bune, care ii dau modelului japonez o imagine de marca premium. Am avut ocazia sa conduc si noua Mazda2, schimbarea este majora, Mazda a facut pasi importanti imbunatatind interiorul modelelor sale. Si daca tot am spus partile bune, trebuie sa va spun si ce nu mi-a placut. Sunt o persoana care schimba des posturile de radio, iar sistemul Mazda6 cere prea multe comenzi pentru a muta pe un alt post de radio, as fi vrut stilul clasic “one click”.interior Mazda6 facelift

Revenind la ce mai gasim interesant in noua Mazda6, sunt locurile spate incalzite, o dotare optionala dar foarte utila pentru pasagerii nostri. Alte schimbari la modelul facelift sunt structura scaunelor care a fost modificata pentru a creste nivelul de confort si spatii de depozitare ceva mai incapatoare.interior Mazda6 facelift

Lista de dotari pentru Mazda6 facelift este mai mare ca niciodata, modelul are acum head-up display (afiseaza viteza si sistemul de navigatie iGo care il inlocuieste pe cel TomTom), un nou pachet de siguranta denumit i-Activsense, care include faruri adaptive full LED, asistentul de pastrare a benzii de circulatie, cruise control adaptiv si franare automata, ecran tactil de 7 inch cu touchscreen, sistemul MZD Connect - tehnologia japonezilor de conectivitate mobila pentru acces la Facebook si Twitter.interior Mazda6 facelift

Motorizarile disponibile pe Mazda6 facelift sunt trei propulsoare pe benzina (2,0 litri 145 CP, 165 CP si 2,5 litri 192 CP) si doua diesel (2,2 litri 150 CP, 175 CP). Modelul de test a fost echiparea de varf Revolution Top cu motorul de 2,2 litri diesel 175 CP cu transmisie manuala in 6 trepte, interior din piele alb, navigatie, head-up display, scaune spate incalzite. Pretul modelului condus este de 31.500 euro cu TVA.

Citeste si:

Este foarte placut sa conduci o Mazda6, masina este confortabila, relaxanta, iar pielea alba din interior te binedispune chiar daca afara este innorat. Motorul diesel nu scoate un sunet si consuma putin, am avut in jur de 3,4 litri la 100 km pe DN1 si 5 litri la 100 de km pe autostrada A3 la o viteza de 120 km/h. Pentru drumurile din Romania, modelul japonezilor este mai bine setat decat concurentii germani. Directia este foarte precisa, iar virajele luate sportiv sunt ceva simplu in Mazda6.Mazda6 facelift

Pretul de pornire pentru o Mazda6 facelift sedan este de 22.090 euro cu TVA pentru motorizarea de 2 litri 145 CP benzina cu transmisie manuala cu 6 trepte. Mai multe informatii despre model sunt disponibile aici.

Concurentii Mazda6 sunt modelele Volkswagen Passat, Ford Mondeo, Opel insignia, Toyota Avensis si Hyundai i40.

Date tehnice Mazda6 facelift Revolution CD175 MT:

Motor: 2,2 litri diesel
Transmisie manuala cu 6 trepte
Putere maxima (cp/rpm) 175/4500
Cuplu maxim Nm (rpm) 420 (2000)
Viteza maxima (km/h) 223
Acceleratie (0-100km/h) 7,9
Consum urban/extraurban/mixt (l/100 km): 5,5/ 3,9/ 4,5
Capacitate rezervor: 62 litri
Volum portbagaj litri: 480
Lungime: 4,87 metri
Latime: 1,84 metri
Inaltime: 1,45 metri
Emisii CO2 g/km: 119 g/km
Masa proprie (kg) 1.410
Garda la sol 16,5 cm