Nadal, in varsta de doar 20 ani, va aparea in campaniile de publicitate Kia in urmatorii doi ani. De asemenea, el va ajuta promovarea marcii Kia prin participarea la diverse evenimente Kia, inclusiv principalele saloane internationale.

Jung-Moon Park, Senior Executive Vice President si COO of Kia Motors, a declarat, “Incercam sa dezvoltam si sa imbunatatim continuu marca Kia prin asocierea cu turnee de tenis de clasa mondiala ca Australian Open si Davis Cup. Rafael Nadal, cu dinamica si senzationala sa prestatie pe terenul de tenis, este partenerul perfect pentru promovarea valorilor marcii noastre.”

Rafael Nadal a declarat, “Sunt incantat sa beneficiez de oportunitatea reprezentarii imaginii unui producator auto de clasa mondiala, asa cum este Kia. Voi incerca sa promovez cat mai bine marca Kia, prin continuarea imbunatatirii performantelor mele in teren.”

Nadal a surprins lumea tenisului profesionist in 2001, cand a debutat la doar 16 ani. A cistigat 10 titluri inainte sa atinga virsta de 20 ani, o realizare unica in era Open-urilor. A cistigat French Open in 2005 si 2006, performate parte a unui record de 60 victorii consecutive pe zgura.

In 2004, tanarul protagonist a devenit erou national in Spania, conducand spre victorie echipa nationala de Cupa Davis. In ultimii doi ani, Nadal a reprezentat imaginea Kia in activitatile publicitare din Spania, parteneriat ce a imbunatatit semnificativ performantele Kia.

Odata cu sponsorizarea Australian Open (unul dintre cele patru turnee de ‘Grand Slam’) si Davis Cup (cea mai importanta competitie internationala) Kia si-a concentrat activitatile de marketing sportiv in jurul terenului de tenis.

Separat de tenis, Kia isi promoveaza imaginea si prin alte initiative de marketing sportiv, ca partener auto oficial al FIFA, impreuna cu Hyundai Motor, in perioada 2007-2014.