"Modelul pick-up Mercedes-Benz va contribui cu succes la atingerea tintelor de crestere globala. Vom intra pe acest segment de piata cu identitatea noastra distincta de brand si cu toate atributele specifice tuturor autovehiculelor noastre: siguranta, confort, putere si valoare”, a precizat Dr. Dieter Zetsche, presedintele Consiliului de Administratie Daimler AG si manager Mercedes-Benz Cars.

Noul model va fi lansat pana la sfarsitul acestui deceniu.

Echipa Mercedes-Benz Vans este responsabila pentru dezvoltarea noului model, pentru a lansa un Mercedes-Benz pick-up pe piata, o premiera in istoria companiei. Datorita versatilitatii, utilizarilor sale multiple, precum si sarcinii utile de aproape o tona, autovehiculele de tip pick-up sunt populare peste tot in lume si de aceea potentialul lor de vanzare este unul ridicat.

Segmentul de pick-up de dimensiuni medii trece in acest moment printr-o transformare globala. Din ce in ce mai multe pickup-uri sunt folosite in scopuri personale, iar utilizatorii comerciali, dar si cei privati, solicita din ce in ce mai mult autovehicule care sa aiba dotari si specificatii similare cu autoturismele.Mercedes-Benz este primul producator auto premium care raspunde acestei schimbari din piata, dezvoltand propriul sau pick-up.