Gandit ca o forma de investitie pe termen lung in comunitatea locala, programul este dezvoltat pe trei directiie: design urban, eco-inovatie si excelenta in educatie. Competitiile pentru proiectele inscrise in primele doua directii strategice, Design urban si Eco-inovatie, sunt lansate marti, 26 mai, iar competitia pentru bursele de excelenta va incepe in septembrie-octombrie.

„Modul in care am ales sa ne construim campania de implicare responsabila in comunitatea locala si modul in care intentionam sa sustinem ideile tinerei generatii este o premiera pentru Porsche Romania, dar si pentru piata auto din Romania in general”, a declarat Brent Valmar si Rainer Trischak, directori generali Porsche Romania.

Incepand cu 26 mai, sunt invitate sa trimita aplicatii organizatiile, grupurile de initiativa, institutiile sau persoanele interesate sa dezvolte si sa implementeze proiecte de design urban si eco-inovatie. Pentru fiecare dintre aceste directii sunt finantate intre 1 si 5 proiecte, in functie de bugetele propuse de proiectele aplicante. Fondul total de finantare pentru fiecare dintre directii este de 122.000 de lei.

In cea de-a doua etapa, incepand cu luna septembrie, programul se va adresa copiilor si tinerilor cu rezultate de performanta in arta, design, sport si stiinte exacte. Acestia vor primi burse de excelenta in cea de-a treia directie strategica a programului, Excelenta in educatie.Bugetul pentru aceasta arie este de 122.000 de lei, urmand sa fie selectati intre 3 si 10 bursieri, in functie de nevoile acestora.