Proiectul, care ar urma sa se intinda pe o distanta de peste 3.000 kilometri, se afla in momentul de fata pe masa membrilor Asociatiei Americii Centrale de Comert. Pentru a putea fi realizat, coridorul destinat vehiculelor de mare tonaj va trebui sa primeasca mai intai aprobare din partea comunitatilor care se afla pe Ruta 83

„Una din principalele provocari pe care le avem este in Dakota de Nord, acolo unde se produce o cantitate de energie in prezent”, sustine un oficial responsabil de proiect.

Mai mult, vehiculele autonome vor trebui sa primeasca acceptul autoritatilor din cele trei state pentru a putea tranzita teritoriul SUA si a face legatura cu Mexic si Canada. Pana in prezent, acestea sunt acceptate sa opereze pe reteaua publica de transport doar in statul Nevada.

Citeste si:

Intr-un raport recent, dat publicitatii de catre Google, gigantul IT american sublinia faptul ca in ultimii sase ani de testari a masinilor care se conduc singure au fost parcusi peste 1,5 milioane de kilometri fara sa se produca accidente serioase sau coliziuni intre autovehicule.

Daimler Trucks North America, divizia nord-americana de camioane a producatorului marcii Mercedes la nivel global, a prezentat in urma cu cateva zile “Freighliner Inspiration Truck”, primul camion autonom care a primit acceptul de a merge pe soselele publice din statul Nevada, SUA,

Despre avantajele condusului autonom si cum arata noul camion autonom dezvoltat de inginerii de la Daimler gasiti mai multe informatii in articolul de aici.

Primul camion care se conduce singur: cum arata pariul constructorului Mercedes-Benz

Primul camion care se conduce singur: cum arata pariul...