Producatorul de anvelope Continental a inaugurat prima etapa din investitia de 10,5 milioane euro in sistemul de tratare a emisiilor olfactive in fabrica sa din Timisoara, pentru a reduce perceptia mirosului.

Continental a realizat teste pilot asupra solutiei tehnice incepand din decembrie 2013. Principiul de operare al solutiei tehnice, ”Oxidare Non-Termica – Tehnologie cu Plasma Rece (oxigen activ)”, consta intr-un curent alternativ ce genereaza un camp de plasma care descompune oxigenul si apa din aer in radicali de oxigen. Se produce o reactie de oxidare la contactul cu aerul din procesul de productie, care la randul ei neutralizeaza moleculele de miros rezultate in procesul de vulcanizare a anvelopelor.

In plus, compania va instala in aria de Mixing un echipament denumit ”Oxidare Termica Regenerativa” (RTO). Acesta va distruge compusii organici volatili aparuti in cadrul procesului de productie prin oxidarea lor la temperatura inalta. In cei aproape 15 ani de productie de anvelope in Timisoara, Continental a investit peste 370 milioane de euro in fabrica din Timisoara si a creat peste 2.300 de locuri de munca. Investitiile au fost directionate catre tehnologie de ultima generatie, protectia mediului, pregatirea profesionala a angajatilor sai si programe de responsabilitate sociala. Continental Anvelope Timisoara a livrat, pana acum, peste 150 milioane de anvelope clientilor sai din Europa si din intreaga lume.

Compania produce in Timisoara o gama larga de anvelope, cu dimensiuni intre 13 si 20 de toli, in linie cu cerintele pietei, incluzand anvelope UHP (Ultra High Prerformance – de inalta performanta), anvelope inovatoare pentru automobile electrice, precum si anvelope pentru vehicule comerciale usoare (VAN).

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri