Uneori, drumul spre destinatie nu este printre cele mai confortabile, dar noua Škoda Octavia Scout este pregatita sa continue - oriunde si oricand. Garda la sol mai mare - cu 40 mm fata de cea a modelului Octavia Combi si cu 16 mm fata de cea a versiunii Octavia Combi 4x4 - sporesc aptitudinile off-road in mod considerabil, ceea ce permite vehiculului sa parcurga fara probleme traseele accidentate.

Automobilul - un combi echipat cu tractiune integrala si care dispune de un portbagaj cu volumul de pana la 1.620 litri - poate face fata chiar si celor mai dificile cerinte privind transportul si este ideal pentru uz frecvent sau ca partener in timpul liber si in vacante. Octavia Scout emana putere si dinamism. Robusta si originala, masina este reprezentativa pentru competenta marcii in domeniul tehnologic al tractiunii integrale si reprezinta un pas important in ciclul de viata - tanar, de altfel - al modelului Octavia.

La o lungime de 4.581 milimetri, Octavia Scout este mai lunga cu un centimetru, mai lata cu 1,5 cm si mai inalta cu 1,3 cm decat Octavia 4x4. Barele de protectie - fata si spate - cu design nou, bandourile laterale in culoarea caroseriei si pragurile profilate marcheaza designul modelului Scout si reprezinta un indiciu al modalitatilor de utilizare a vehiculului. Benzile protectoare de pe pasajele rotilor, pragurile fata cu inscriptia "Scout" si scutul de protectie (fata si spate) echipeaza masina pentru misiuni dificile. Jantele Proteus de 17 toli rezista chiar si la cele mai dificile drumuri si ofera siguranta in evadarea din monotonia zilnica. Octavia Scout se distinge si prin logo-ul specific si prin teava de esapament cu evacuare dubla.

In interior, conducatorul masinii si pasagerii se bucura de un confort remarcabil. Sub confortabila cotiera centrala fata se afla Jumbo Box, un spatiu de depozitare de dimensiuni apreciabile. Tapiteria, exclusiva pentru Octavia Scout, si manerul amplasat pe panoul de bord sunt alte caracteristici ale noului model.

Citeste si:

Škoda Octavia Scout este oferita cu cele mai puternice motoare pe benzina si diesel - 2.0 TDI PD, motor diesel ce dezvolta 103 kW (140 CP), si 2.0 FSI, propulsor pe benzina cu puterea de 110 kW (150 CP), ambele unitati propulsoare avand cate patru cilindri. Motorul Diesel este prevazut cu un filtru de particule (DPF) in dotarea standard. Ambele grupuri motoare sunt asociate unei transmisii manuale cu sase trepte.

Pentru a-si pune in valoare aptitudinile off-road, Octavia Scout este echipata cu binecunoscutul sistem de tractiune integrala de la Škoda Auto. Esenta angrenajului este ambreiajul multidisc Haldex, montat in fata puntii spate.

Premiera mondiala a modelului Octavia Scout va avea loc la Salonul Auto de la Paris, la sfarsitul lunii septembrie 2006. Introducerea pe piata este prevazuta pentru primul trimestru al anului 2007.