Pana in prezent, Land Rover a produs aproximativ doua milioane de unitati Defender, iar in ultimii ani englezii au vandut in medie 25 de mii de masini pe an, in peste 100 de tari.
Defender este apreciat pentru versatilitatea sa, putand fi folosit cu rezultate bune ca turism, masina de transport marfa sau offroader. Multiplele variante si modele s-au dovedit, de-a lungul timpului, greu de stricat.
Defender 2007 este o masina la fel de robusta si inglobeaza celel mai noi tehnologii. Noul motorul este un diesel de 2,4 litri, construit impreuna cu inginerii de la Ford, care dezvolta 122 de CP, chiar si la un regim de turatie foarte scazut. Culplul maxim, 360 Nm este livrat la doar 2000 de ture. Propulsorul are patru cilindri, fiecare dintre acestia avand 4 valve.
Transmisia se face acum in sase trepte, mai bine segmentate. Defender ofera acum o manevrabilitate superioara la viteze mici, in prima treapta - pe teren accidentat sau in sarcina mare - dar si o viteza superioara de croaziera, in ultima treapta.
Exteriorul Defenderului a suferit putine modificari, insa interiorul a fost usor ergonomizat pentru a oferi mai mult confort. Au fost imprumutate elemente de la luxosul Discovery 3. Variantele noului model sunt: Defender 90 care ofera spatiu pentru doar patru ocupanti, 110 cu cinci si sapte locuri si varianta 130.
Pe Defender pot fi montate 14 caroserii diferite, de la camioneta, la decapotabile, pana la bivolume si break-uri. Toate acestea sunt produse pe aceeasi linei de productie si fac din forma exterioara a Defenderului un adevarat joc de LEGO.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: