Vanzarile General Motors in Romania au crescut, in luna august, cu 90 % , datorita a rezultatele foarte bune obtinute in aceasta perioada de Opel si Chevrolet.
In primele opt luni ale anului 2006, au fost comercializate 6.681 de autovehicule Opel, in crestere cu 107 % comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent (3.227 autovehicule Opel comercializate in primele opt luni ale 2005). La aceasta crestere au contribuit in mare parte modelele Astra - Astra Classic cu un total de 3.305 de unitati si o crestere de 197 % fata de aceeasi perioada a anului trecut, noul Astra cu 1.401 de unitati si o crestere de 86 % si modelul Corsa cu 883 de unitati si o crestere de 89 %, informeaza Rompres.

Rezultatele foarte bune obtinute de Opel si Chevrolet (4.111 de unitati vandute de Chevrolet in 2006) au dus la o crestere de 90 % a vanzarilor GM in Romania. In primele opt luni ale anului 2006 au fost comercializate 10.792 de autovehicule Opel si Chevrolet, fata de cele 5.692 de unitati comercializate in 2005.

Pana la finele anului 2006, compania are in plan sa comercializeze peste 10.500 de autovehicule Opel si peste 7.000 de autoturisme Chevrolet si se asteapta la o cifra totala de 17.500 de unitati in 2006 si o cota de piata de peste sase % (fata de 4,1 % in 2005). Vanzarile de la sfarsitul anului vor fi sustinute si de o serie de lansari de noi modele pe piata romaneasca (in luna octombrie): noul Opel Corsa, noul Chevrolet Epica si noul SUV Chevrolet Captiva, primul model Chevrolet disponibil cu motorizari diesel.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri