Compania de Drumuri arata, intr-un comunicat, ca fisa de post semnata de toti salariatii CNADNR interzice acestora sa acorde interviuri si sa furnizeze documente sau informatii in legatura cu activitatea CNADNR in lipa unui mandat acordat de directorul general.

"Avand in vedere ca domnul Alin Goga a afirmat ca a participat la o sedinta CTE unde a constatat ca «tratam lucrurile cu superficialitate», ca referitor la autostrada Orastie - Sibiu «nu exista rezolvare tehnica in» acest moment, ca «s-a facut o cheta de 250 de mii euro», ca «noi suntem cei mai inteligenti si cei mai buni, pe unde am ales sa construim? Exact pe unde este cel mai prost», ca «angajatii CNADNR vin de acasa cu casa de marcat, scot din priza casa CNADNR-ului si pleaca acasa cu 8-9.000 ron pe tura», comisia de cercetare disciplinara a solicitat salariatului, ca in data de 28.08.2015 sa se prezinte la comisie in vederea probarii celor afirmate", sustine CNADNR, scrie Mediafax.

Alin Goga: ''Sper ca maine DNA-ul sa fie la CNADNR"

Goga a afirmat in iulie ca tronsonul de autostrada Sibiu-Orastie trebuie reconstruit si a vorbit despre ilegalitati in CNADNR. "Va spun ca suntem ca la «Mesterul Manole»: ce am construit si am platit: 150 de milioane de euro trebuie sa scoatem tot afara si - am vorbit asta cu profesori universitari, cu absolut toata lumea - in conditiile in care am stiut ca receptionam un lucru defect. A fost o pasivitate. Acum o luna de zile am fost la o alta emisiune si dupa patru zile am fost chemat la DNA. Sper ca maine DNA-ul sa fie la CNADNR. Nu poate sa ramana asa. Paroxismul la care s-a ajuns in CNADNR e departe de orice inchipuire. 14 miliarde de euro am primit din 2007 pana in prezent. Sunt bani care s-au dus si pe intretinere, pe investitii, reabilitari si avem o retea care e jalnica, pentru ca totul porneste din interior: 6.000 de oameni si 10 la suta sunt ingineri de drumuri si poduri. Acolo doar 10 la suta sunt ingineri de drumuri, intr-o companie eminamente tehnica. Sunt regionale care au patru ingineri de drumuri. In conditiile in care am angajat toate specializarile exotice, gasiti papagali de toate culorile. Fiecare director si-a angajat toate rudele. Nu este de astazi, se perpetueaza", a spus Goga.

Pe durata cercetarii disciplinare prealabile, contractul individual de munca al lui Goga este suspendat conform legii, salariatul avand obligatia de a raspunde, in aceasta perioada, la convocarile comisiei de cercetare disciplinara prealabila, afirma Compania de Drumuri. CNADNR sustine ca Goga a avut perioade in care a renuntat la calitatea de salariat al companiei de drumuri, dupa care s-a reangajat, si a mai fost subiectul unei cercetari disciplinare. Dupa desfacerea contractului individual de munca pentru absente nemotivate, a fost reangajat tinandu-se cont de situatia familiala a acestuia, potrivit sursei citate.

Alin Goga a afirmat la finele lunii iulie, la Realitatea TV, ca tronsonul de autostrada Sibiu-Orastie ar trebui inchis, in contextul in care circulatia se desfasoara in conditii nesigure, iar singura solutie ramane reconstruirea sa. Asta in conditiile in care au existat proiectant, consultant, inclusiv sesizari cu privire la situatia terenului, iar traseul s-a modificat cu cateva sute de metri pe o zona unde se produc alunecari si este cunoscut acest lucru. In acest sens, explica Alin Goga, o dovada in plus a situatiei terenului fiind DN7 si magistrala feroviara 200 care au avut probleme dintotdeauna, in zona aceea, si in permanenta CNADNR si CFR au efectuat reparatii si, cu toate acestea, alunecarile tot se produc.

CNADNR asteapta ca Salini Impregilo sa remedieze problemele autostrazii Orastie-Sibiu

CNADNR a identificat mai multe probleme la lotul 3 al autostrazii Sibiu - Orastie, anuntand ca de "slaba calitate a lucrarilor" este vinovat constructorul italian Salini Impregilo si ca acesta trebuie sa remedieze problemele deoarece tronsonul de autostrada risca sa fie acoperit de alunecari de teren. Astfel, la doar opt luni de la inaugurare, pe cei 22 de kilometri ai tronsonului dintre Cunta si Saliste, terasamentul "sta sa o ia la vale", o placa de beton s-a spart deja, iar tevile de scurgere sunt indoite. Autostrada este in garantie timp de 4 ani, astfel ca lucrarile de remediere vor fi executate pe riscul si cheltuiala antreprenorului.

Citeste si:

Salini-Impregilo SpA a informat ca realizeaza o serie de expertize tehnice in zonele cu probleme. Pana in momentul de fata, CNADNR SA, insa, nu a primit nicio informatie oficiala cu privire la investigatiile, testele si concluziile acestor expertize. La sfarsitul acestei saptamani, este programata, de comun acord, o sedinta tehnica, in cadrul careia se asteapta ca antreprenorul sa prezinte aceste detalii pentru defectele din zona km 60+660, inclusiv solutia tehnica de remediere, dat fiind faptul ca sedinta a fost solicitata de catre antreprenor, sustine CNADNR.

Un alt angajat al CNADNR, Liviu Costache, este si el cercetat disciplinar pentru ca a participat la o emisiune tv din data de 4 august. "La aceasta emisiune si domnul Costache a facut afirmatii nefondate, neadevarate, jignitoare si calomnioase la adresa companiei si a angajatilor sai. Si in acest caz, conform legislatiei, comisia de cercetare disciplinara solicita domnului Costache probarea celor afirmate", se mai arata in comunicatul CNADNR.

Costache a fost directorul directiei comerciale din cadrul CNADNR, iar dupa reorganizarea acesteia i s-au propus doua posturi de conducere pe care le-a refuzat. Contractul lui Liviu Costache cu CNADNR a fost desfacut in 2011, dar a fost reangajat in companie in 2014.