Renault a vandut peste 15.000 de masini in Romania anul acesta si asteapta ca la finalul lui 2006 nivelul vanzarilor sa fie asemanator cu cel din 2005, cand brandul francez a comercializat peste 24.000 de unitati in Romania, conform unui comunicat al Renault-Nissan Romania, remis NewsIn.

Cel mai cautat model a fost Symbol, cu peste 7.500 de unitati vandute, urmat de gama Megane cu 4.500 de unitati si de Clio III cu aproximativ 1.000 de exemplare comercializate. Lansarea in aceste zile a noului Symbol pe piata romaneasca, comercializarea modelului Clio III si a gamei Megane cu cele sase caroserii reinnoite (...) ne dau motive sa credem ca performantele comerciale ale marcii franceze in Romania vor fi cel putin la nivelul celor de anul trecut., a declarat in comunicat directorul general Renault-Nissan Romania, Nicolas Ianculescu.

Anul trecut, in Romania s-au vandut 24.474 vehicule Renault, dublu decat in 2004, iar cresetera a depasit cu mult prognozele reprezentantilor companiei.

Dupa primul semestru al acestui an, Renault vanduse 9.744 de vehicule, cu 13 la suta mai putin decat in prima parte a lui 2005. in ultimele doua luni, vanzarile Renault au crescut puternic datorita programului de innoire a parcului auto prin care peste 2.700 de romani si-au luat automobile ale marcii franceze.

Conform statisticilor Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile din Romania (APIA), in primele sapte luni ale anului, Renault avea 7,6% din piata masinilor noi, fiind devansata doar de Dacia si Daewoo.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri