Timbrul de mediu pentru masinile Euro 6, care in trecut era zero, va fi platit acum la fel ca pentru autovehiculele Euro 5. "Timbrul pentru autovehiculele carora le corespunde norma de poluare Euro 6 se va determina pe baza formulei prevazute la alin. (1) lit. a), odata cu intrarea in vigoare a normei Euro 6 pentru inmatricularea, vanzarea si introducerea in circulatie a vehiculelor noi, conform Regulamentului (CE) nr. 715/2007 al Parlamentului European si al Consiliului din 20 iunie 2007 privind omologarea de tip a autovehiculelor in ceea ce priveste emisiile provenind de la vehiculele usoare pentru pasageri si de la vehiculele usoare comerciale (Euro 5 si Euro 6) si privind accesul la informatiile referitoare la repararea si intretinerea vehiculelor, " se arata in OUG 9/2013, articolul 6, alineatul 3.

Formula prevazuta la alin. (1) lit. a) este defapt metoda de calcul a Timbrului de mediu pentru masinile cu norma de poluare Euro 5.

Taxa auto recuperata de la ANAF. Ce trebuie sa faca soferii si cat trebuie sa astepte pentru a-si lua banii de la Fisc

Persoanele care au achitat taxa speciala pentru autoturisme, taxa de poluare sau taxa pentru emisii poluante pot cere returnarea pe cale administrativa doar dupa adoptarea procedurii de restituire, care va stabilita in termen de 45 de zile, potrivit Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF).

Taxa auto recuperata de la ANAF. Ce trebuie sa faca soferii

Taxa auto recuperata de la ANAF. Ce trebuie sa faca soferii

Taxa auto a adus statului peste un miliard de euro, cu pretul blocajului din piata auto

Romanii au platit din 2007 pana in 2013 peste 1,1 miliarde euro (5,3 miliarde lei) pentru taxa auto, care a avut mai multe denumiri, timbrul de mediu / taxa de prima inmatriculare auto / taxa poluare, insa aproape toti cei care au dat statul in judecata au castigat (92% - 272.638 de litigii).

Cati bani a facut statul din taxa auto si cum ar fi fost in lipsa ei

Cati bani a facut statul din taxa auto si cum ar fi fost in lipsa ei