Prin acest serviciu se poate alfa istoricul de daune al unei masini sau daca a fost raportata ca furata in Romania si alte 6 tari din U.E., putand astfel sa-si dea seama daca sunt pe cale sa cumpere o masina fara accident, una care a avut doar avarii minore sau una care a fost dauna totala.

”Cred in tranzactii auto transparente si imi doresc sa nu mai existe cumparatori pacaliti. Experienta de peste zece ani pe care o am in domeniul auto, in toate segmentele acestuia – de la masinile din targul auto de la Vitan si pana la solutiile online de promovare si tranzactionare de la autovit.ro – mi-a aratat cat de slaba este in realitate piata autovehiculelor rulate de buna calitate si cat de greu este de gasit un vanzator cinstit”, a declarat Mihai Cune, fondator si director general al InspectorAuto.ro.

Verificarea prin intermediul InspectorAuto.ro a 100 de masini, alese aleator, cumparate noi din Romania si scoase acum la vanzare, arata ca 66% au avut cel putin o dauna, in conditiile in care vanzatorul mentioneaza in anunt ca masina este ”fara accident”!

De asemenea, verificarea prin intermediul InspectorAuto.ro a 100 de masini rulate provenite din import, alese de asemenea aleator, arata ca 4% au avut o dauna majora in tara de provenienta sau au fost chiar dauna totala. Mai mult decat atat, 12% dintre ele au avut daune si in Romania, dupa ce au fost importate. si in acest caz anunturile contin mentiunea ”fara accident”.

masini

Citeste si:

”Aceste date ne arata starea actuala a pietei de masini rulate din Romania. O piata netransparenta in care vanzatorii mint, iar cumparatorii sunt pacaliti”, a spus Mihai Cune.

Cum functioneaza InspectorAuto.ro

Pentru 10 Euro + TVA clientii pot verifica VIN-ul masinii pe care vor sa o cumpere si sa vada istoricul de daune al acesteia si daca masina figureaza ca furata, fiind deci un cumparator mult mai bine informat si care, eventual, poate sa-i puna vanzatorului mai multe intrebari in cunostinta de cauza.

Datele InspectorAuto.ro sunt preluate in principal din sistemul asigurarilor si al reparatorilor auto, din tari precum Romania, Germania, Franta, Italia, Ungaria, Olanda, Polonia, Portugalia, Cehia - acestea fiind cele mai precise informatii referitoare la avariile suferite de un autovehicul la un moment-dat.

InspectorAuto.ro are deja acoperire pentru 80% dintre daunele RCA si CASCO din Romania, precum si aproximativ 50% acoperire pentru daunele totale petrecute in Romania. Procesul de actualizare a informatiilor este continuu, pana se va ajunge la o transparenta totala a istoricului de daune.

”Un client de masina rulata isi face, de regula, o lista scurta cu 3-5 autovehicule pe care vrea sa le vada personal, sa vorbeasca cu vanzatorii, sa faca proba de drum, sa simta masina. Acest proces necesita deplasare, timp si bani, mai ales daca masinile vizate sunt mai departe de resedinta potentialului cumparator, eventual intr-un alt oras. Aici intervine InspectorAuto.ro, ca prim filtru pentru lista scurta. in urma interogarii VIN-ului in baza noastra de date, lista poate ramane si mai scurta, astfel ca acel cumparator a economisit timp si bani prin a renunta sa vada niste masini despre care vanzatorul minte”, a explicat Mihai Cune.

InspectorAuto.ro nu isi propune sa inlocuiasca verificarile in service-uri specializate, chiar le recomanda, facilitand aceasta verificare prin produsul dedicat ”verificare la service autorizat”. Aceste verificari in service costa de cateva ori mai mult decat verificarea online pe InspectorAuto.ro si nu pot sa furnizeze informatii precise despre trecutul masinii, ci se refera mai degraba la starea actuala.

Cu alte cuvinte, interogarea VIN-ului pe InspectorAuto.ro a masinilor de pe lista scurta a cumparatorilor este veriga lipsa din procesul de achizitie, fiind liantul dintre identificarea masinilor dorite si verificarea lor efectiva in service. Utilizand platforma InspectorAuto.ro cumparatorul isi maximizeaza sansele de a nu fi inselat si de a nu cumpara o epava.